středa 4. května 2016

Ch ch changes...



Ti, kteří čtou můj blog od začátku ví, že jsem jej založila v době přestěhování se k Muži. Stejně tak ví, že šlo o byt, ve kterém do té doby poměrně dlouho žila spousta lidí/studentů. A popravdě nastěhovat se někam, kde po několik let probíhaly party, úklid (ne)probíhal podle rozpisu a třeba na mytí oken se pár sezón zapomínalo, to není úplně sranda. Jak je vám asi jasné, takové místo není v ideálním stavu pro rodinné hnízdečko.

Nemyslete si ovšem, že bych byla suchar, co zatrhává večírky, no jejda :-) Party pořádáme rádi a často, o sedávání v oblíbených hospůdkách ani nemluvě. Vybavuje se vám How I met your mother, kde sedávali pořád v oblíbeném baru MacLaren´s? Tady takový stálý podnik před domem máme. Ale o tom někdy jindy :-)

Když se nastěhujete do bytu, který už něco zažil, samozřejmě se chcete z gruntu vrhnout na úklid a provést spoustu změn, aby se vám v bytě líbilo. Jenže ouha, co když v bytě žijete s někým, kdo už tam nějaký čas byl a takto se mu to zamlouvá? Přesně to byla moje situace. Nemyslím tím, že by se Muži zamlouval bordel. Samozřejmě jsme všechno společně vydrhli a načančali. Problém nastal ve chvíli, kdy jsem začala mluvit do zařízení bytu. 

Pro mě bylo naprosto samozřejmé, že do zařízení mluvit začnu. Zařizování je můj vééélký koníček, bytové doplňky nakupuju raději než oblečení a právě teď mi u postele stojí hromada časopisů o bydlení. Takže jsem opravdu nechápala, že se Muž divil, že chci něco měnit :-D Máme přece všechno zařízeno, je to pěkné a hlavně, bylo to takhle přece doteď, tak to takto může být i dál. Určitě si dokážete představit mé zoufalství, když mi došlo, že to taková legrace nebude. 

Pokud jste někdo v podobné situaci, radím vám jednu věc - buďte trpěliví! Ono to jednoho dne přijde. Aniž bych musela nějak zásadně vysvětlovat a přemlouvat, Muži postupně došlo, že by bylo fajn udělat si vlastní domov podle vlastních představ. Jednoho dne jsem nakoupila polštáře do ložnice a za pár dní Muž vyrazil pro skříň do pokoje pro hosty. Ne každý je schopný se se změnou smířit okamžitě a hlavně chlapi na některé věci potřebují čas. Neházejte tedy flintu do žita a užívejte si maličkosti. Já např. já, která jsem začala novým povlečením :-) Až váš tradice milující protějšek uvidí, jakou radost vám zařizování dělá, s radostí se sám zapojí. 


Koukám, že nakonec jsem napsala článek úplně o něčem jiném, než jsem původně chtěla :D Tak původní téma bude zase příště, až budu mít povídavou. Mějte se krásně!

Alex


Žádné komentáře:

Okomentovat