pondělí 30. května 2016

Real flats - Barcelona


Konec května je tady a proto přicházím s dalším bytem, který mě zaujal. Jedná se o mezonetový byt s terasou v Barceloně, který mě naprosto dostal kombinací dřeva a obložení zdí. 


Vše je laděno do přírodních barev. Dřevo (nebo jeho imitaci?) najdete na podlaze, schodišti, na stropě v podobě trámů, na okenicích. Líbí se mi kombinace různých odstínů dřeva s kovovými prvky na schodišti, zrcadle, na nábytku apod. Všechno to dohromady vytváří hřejivý a současně vzdušný prostor. 


Z fotografií chápu dispozici jako kuchyň dole, jedna ložnice dole a jedna nahoře a jedna koupelna v každém patře. Z prvního patra lze také vyjít na terasu, která zcela odpovídá jižanskému duchu, co myslíte? :-) Koupelny mě dostaly tím, že je každá v úplně jiném duchu. Jedna je řešená pravděpodobně omyvatelným nátěrem v barvě slonové kosti s patinou a ozdobnou mozaikou. Druhá je jednolitě leskle černá. Osobně mi není sympatický ani jeden styl. Pro krátkou dovolenou ovšem proč ne!


Oceňuju, že majitelé vybrali barevné povlečení v barvách, které se neobjevují jinde v interiéru. Jednaáse o pěkný oživující akcent, kterému by se spousta lidí určitě chtěla vyhnout. Mě se to takto moc líbí. 












Jak se byt líbí vám? Taky jste se zamilovali? :-)

Alex

Zdroj: Airbnb.com

Žádné komentáře:

Okomentovat