neděle 22. května 2016

Futuristic bathroom


Poslední dobou z našeho bydlení ukazuji jen menší střípky. Je tedy na čase ukázat něco většího a bude to opět koupelna :-) V rámci článků o úklidu a hlavně udržitelném pořádku, jak říkávám, chystám článek o úklidu v koupelně a tak by bylo fér ukázat vám, jak to vypadá v té naší. Konkrétně v policích na zkrášlovací prostředky.



Jak jste si již určitě všimli, nejsem zastánce sterilně jednoduchého bydlení. Čisté linie, přírodní materiály a další prvky nordic stylu jsou hezké a dnes ultra moderní, ovšem nic pro mě. Mám ráda veselost, hravost a vtip. A co je důležité, hravý interiér neznamená zabordelený! Jsem pyšná na to, že postupně s Mužem přetváříme naše doupě na krásně a pečlivě uspořádanou domácnost.



Zpět tedy do koupelny. Poličkovou část koupelny jsem pojala trochu divoce. Police jsou skleněné a proto jsem je doplnila skleněnými miskami na make-up. Mozaiku z čtvercových kachliček různě modré barvy by někteří už s ničím nekombinovali. Já si tam plácla koupelnové pořadače v podobných barvách, ovšem s jiným vzorem, aby se koupelna rozveselila. Ano, jde o velmi známé pořadače z Ikei, koupila jsem je ve slevovém koutku za opravdu minimální cenu.



Jak se vám líbí kombinování různých vzorů? Jak to vypadá u vás v koupelně?
Mějte se krásně a uvidíme se u článku o koupelnovém třídění :-)
Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat