čtvrtek 7. dubna 2016

Spring is here!



Včera a dnes bylo nádherné počasí. Já tedy byla samozřejmě skoro celý den v práci, ale přesto na mě sedla jarní nálada. A ta s sebou samozřejmě přinesla chuť vyletnit si balkon!

Když jsme se s Mužem sestěhovali, užívala jsem si posezení na balkoně a samozřejmě jsem se těšila, jak si jej zvelebíme. Jedná se o normální panelákový balkon, ale současný trend je udělat z balkonu v podstatě další obytnou místnost, a tomu jsem podlehla. Vzhledem ke spoustě práce na bytě samotném ovšem naše snahy skončily u balkonového nábytku, květin a bylinek. Jsem tedy zvědavá, jak se nám zadaří letos :-D

Plánuji kromě posezení u stolku také jakýsi válecí koutek na čtení, možná v podobě matrace nebo velké lavice. K tomu bude potřeba samozřejmě stolek na víno a knihu a různé dobroty. Také by se mi líbily různé druhy osvětlení a visících dekorací. Tady ale narážím na svou zálibu v pouze praktických věcech, takže uvidím, jak to nakonec dopadne. Jak obvykle slibuji, těšte se na fotodokumentaci :-)

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat