sobota 23. dubna 2016

Real flats - Riga


Ráda okukuju, jak kdo bydlí. Prostřeno je pro mě zajímavé právě ve chvíli, kdy lidé ukazují své bydlení. Miluju brouzdání na Airbnb a špehování, jak si kdo byt zařídil. Ono je totiž něco jiného říct si u časopisu o bydlení "Jééé, to nádherný byt!" Tato místa jsou naaranžovaná pro focení a i když si chcete doma vytvořit něco podobného, nejde to. Vy totiž musíte vařit. Musíte uskladňovat věci. Vám se doma práší. Raději proto koukám na byty opravdových lidí. Jasně, i na Airbnb je všechno načančané na focení. Jenže kolika procentům hostitelů dělal interiér architekt? Napadlo mě, že čas od času předvedu byt nebo dům, který mě zaujal. (I když právě dnešní první byt ruka designéra zasáhla :-) )



Při plánování cesty do Rigy jsem na Airbnb narazila na tento apartmán. Nejdřív jsem byla šokována a přišel mi nevkusný a přeplácaný. Ukázala jsem ho Muži a už když jsem stránku otevřela, nepřišel mi zas tak příšerný... A nakonec se mi zalíbil :-D Bydlet v něm nastálo, to bych se asi zbláznila. Jako krátkodobý podnájem je to ale bomba! Líbí se mi, že se majitelé nebáli něčeho originálního a šli do toho ve velkém. Žádné klasické zařízení a sem tam odvážný prvek. Tento byt je odvážný celý! Žádný skandinávský minimalismus, žádná Provence, které jsou všude. Toto je opravdu něco jiného. 


Jasně, mít koupelnu společně s ložnicí není úplně normální. Hlavně proto, že to není zrovna praktické. Ale jak už jsem řekla, při dovolené je fajn vyhodit si z kopýtka. Také se mi líbí aplikace z bílého materiálu kolem zrcadla, kombinace různých vzorů a zachovávání barevných tónů v celém bytě. Absolutně geniální je hra s oblými tvary. Jak vidíte, obliny jsou téměř všude a vytváří to tak zcela jedinečný prostor. Koukněte i na osvětlení! Skvělá volba... Z tohoto bytu jsem se poučila, že je zbytečné bát se různých druhů povrchů a vzorů, je tolik možností, jak povrchy kombinovat. Teď jen, aby mi to prošlo doma :-D 









Jak se vám byteček líbí? Jste konzervativní nebo oceňujete originalitu? 

Krásný víkend!
Alex



Zdroj: Airbnb.com

Žádné komentáře:

Okomentovat