středa 20. dubna 2016

Future haul


Tento víkend jsem byla u našich na Moravě a při zastávce v Globusu (chtěli jsme na víkend nakoupit něco dobrého) mě zaujalo pár věcí. Nazývám to jako možný future haul, protože tyto věci byly úplné pecky a někdy pro ně možná vyrazím do pražského Globusu :-)

Jako první mě zaujalo závěsné lehátko - kdybyste jen věděli, jak je super pohodlné! Vůbec se mi nechtělo vstávat a rozhodla jsem se, že ho hrozně potřebuju. Problém je, že na náš uzounký balkonek se nevejde. Budeme tedy muset koupit chatičku se zahradou. To je skvělý nápad, že :-) 



Tento regál s polštářky jsem si musela vyfotit, barvy jsou totiž úplně jako v mužově nové garsonce. Možná, že by se nám nějaké polštářky hodily. 



Úžasná dóza - svícen? Na fotce to není moc vidět, ale jde o skleněnou dózu v obručích, které se rozbíhají daleko do prostoru do kulovitého tvaru. Je to parádní! Jen nevím, kam by se mi tato konstrukce hodila...






Tohle je totální úlet :-) Se ségrou jsme se k těmto podsedákům hned seběhly a představovaly si, jak rozesazujeme hosty na zahradní party. Ty sedíš na melounu, ty na ananasu... Který se vám líbí nejvíc? :-) 



Na závěr čistá malířská plátna. Ještě jsem je v těchto typech obchodu nevěděla a líbí se mi výběr z několika rozměrů. Už mi hlavou běží nápady, k čemu bych je mohla využít. 

Jak vidíte, byla to veselá výprava do obchodu. Teď mám hodně co přemýšlet, pro co se opravdu vypravím :-) 

Krásnou středu! Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat