neděle 27. března 2016

Decor it yourself

 
 
Tyto dřevěné bedýnky s šuplíky z Ikei jistě není třeba představovat, doma je máte možná i vy. Jsou ideální na takové ty drobnosti, kterých se v domácnosti válí spousta a i když je třídíte jak chcete, pořád jich máte dost a dost. Já si původně bedýnku koupila do koupelny na kosmetiku, jenže ouha - zjistila jsem, že je moc vysoká a nevejde se mi pod polici, kam měla patřit. Přesunula se tedy do ložnice a protože máme nábytek z tmavšího dřeva, tato povrchová úprava se k němu moc nehodila. Na řadu tedy přišel nátěr. 
 
 
 
 
 
Barva i štětec jsou z Hornbachu. Do spod šuplíčků jsem si nastříhala ozdobný papír ze slevového koutku z Ikei, kterého mám ještě obrovskou roli. A ano, barevné pásky na nátěru jsou Washi pásky.
 


 
 
O Washi páskách u mě na blogu neslyšíte poprvé a ani naposledy. Jsou úžasné! Největší výhoda je v tom, že jsou snadno sundat, takže bedýnku budu moci dekorovat pořád dokola a jinak, aniž by utrpěl nátěr. Jako jedinou nevýhodu vidím jejich návykovost - potřebujete jich víc a víc a víc, protože jsou prostě krásné :-) 
 

 

 



Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat