čtvrtek 4. února 2016

Pillow obsession

 
 
Každý má doma nějakou úchylku. Já jsem ujetá na polštáře. Už v posledním ročníku bakalářského studia jsem si po zkoušce za odměnu koupila povlak na polštář. Asi to souvisí s tím, že se hrozně ráda válím v posteli, čtu, koukám na filmu, zevluju na internetu. Bez polštářů se postel neobejde a polštářky jinde než na posteli ve mě evokují touhu zase se zachumlat. Prostě závislost.
 

 
 
Toto je malá ukázka z našeho doupěte pro zimní spánek. Jak je vidět, nutně potřebujeme novou postel. Do té doby si ale spaní zpříjemňujeme, jak jen můžeme. Povlečení je z Lidlu a popravdě s jejich povlečením mám samé dobré zkušenosti. Když zhodnotím cenovou hladinu, ve které ho tam lze pořídit, je kvalita perfektní. Prostěradla jste již mohli vidět v nákupním příspěvku z XXXLutz. To nejdůležitější, polštářky, jsou z Ikei a Jysku.
 

 
 
Taky si v zimě tak užíváte lenošení? Je na to ten nejlepší čas!
 
Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat