čtvrtek 11. února 2016

DIY gift



Je to docela vtipné, ale DIY jsem nikdy neměla moc v oblibě. Podle mě tím vznikají trochu zbytečné věci pochybné kvality. Ale jak vidíte, poslední dobou jsem se přece jen tímto směrem vydala. Tento dárek je vlastně výtvorem Mužovy kamarádky, dostal jej od ní k narozeninám. Podle mě je to skvělý dárek, který potěší, a je opravdu snadné jej vyrobit. Jak tedy na to?

Vezmete mapu, na kterou přilepíte portréty kamarádů a k nim šipku s adresou směřující k místu, kde bydlí. Poté přidáte měřítko, mapu vložíte do rámu a je hotovo! K dárku lze přidat buzolu či kompas. Milé a vtipné, že :-)

Ze zřejmých důvodu jsem adresy na šipkách profesionálně (v malování :-D) začernila. Jistě si ale představíte, jak na to. Přeji příjemnou tvorbu a aby dárek potěšil!

Alex

3 komentáře: