neděle 10. ledna 2016

Ikea shopping



Během slev v Ikea jsem se těšila, až vyrazím a pořádně nakoupím. Bohužel, nic moc se mi nezalíbilo. Primární pro mě byly doplňky do čtecího koutku, který plánujeme pod patrem na spaní a na který jste už mohli vidět wishlist. Přemýšlela jsem tedy o oranžovém koberečku s vysokým vlasem za 199 Kč, což je skvělá cena. Nakonec mi ale přišel moc malý. Další kousek mě zaujal v koutku zlevněného zboží. Šlo o nízký botník, který by byl skvělý na odkládání knih a časopisů. I když byl je za 99 Kč, nechala jsem ho tam, protože jsem si nebyla jistá černou barvou.
 
Takže jsem nakonec odešla pouze se samolepkami na zeď za 49 Kč. Opravdu nečekaný nákup. Na zeď se mi nelíbily, ale na šanony a krabice na dokumenty mi přijdou skvělé. Zatím lepím, ale až bude hotovo, určitě naše ukládání ukážu.
 
Krásnou neděli všem!
Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat