pondělí 28. prosince 2015

Chill out



Právě jsem dorazila z práce, takže nastal čas otevřít si s Mužem lahev vína. Ke slovu přišla nová karafa a skleničky, které Muž dostal od bratra na Vánoce. Já jsem okamžitě skleničky překřtila na korbely na víno, evokují mi totiž představu středověkých hostin. Třeba jako v Noci na Karlštejně :-) 

Pijeme Hibernal z Nového Šaldorfu. Muž byl v tamních sklepech na firemní akci a přivezl mi k ochutnání několik lahví. Mám ráda suchá vína a i když jsme se báli, že na mě tento výběr z hroznů bude příliš sladký, jsem absolutně spokojená. 

Přeji všem, kteří dnes po vánočních svátcích dorazili do práce, rychlou adaptaci na pracovní režim. A všem ostatním přeji, aby dosytosti využili dnů volna. 

Alex

2 komentáře:

  1. My sme tiez zacali rovno pracovne ale nastastie je teraz celkom klud :)

    Pozyvam na povianocnu GA o Guess a Dermacol:) tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, spousta oddělení má ještě dovolenou, takže pracovní nasatení není tak velké :-)
      Na GA se hned mrknu, děkuji! ;-)

      Vymazat