čtvrtek 17. prosince 2015

Guestroom so far


Konečně mám možnost ukázat alespoň něco málo z plnění velkých plánů. Místo pokoje s matrací na zemi máme již fungující pokoj pro hosty. Ještě není úplně hotovo, ale pár nocležníků jsme již po party měli. 

Skříň ulovil Muž ve Scontu v akci a je opravdu obrovská. Stejně chceme ladit i noční stolek, tento je jen prozatimní. Křeslo má za sebou už delší minulost, je nově potažené a moc se nám líbí. Lampu máme z tomboly a pro zajímavost přidávám detail zapínání - měla jsem problém napoprvé pochopit, co se po mě pro zapnutí chce. Maska je dárek z Benátek, přivezla jsem ji Muži již před dvěma lety. Nahoře na skříni vidíte zase dárek pro mě, úžasný piknikový košík. Už se těším na posezení v přírodě...











Jak se vám pokoj zatím líbí? Já jsem moc spokojená, že jsme vybrali neutrální tóny a žádnou divočinu. Uvidíme, kam se zařizování bude ubírat dále.

Alex

Žádné komentáře:

Okomentovat